مراسم افتتاح پردیس سینمایی مجتمع اکومال با حضور معاونت محترم وزارت ارشاد کشور و استاندار محترم استان البرز به همراه کاروان تدبیر و امید برگزار گردید.

مراسم با سخنرانی فرماندار محترم شهرستان فردیس آغاز گردید و با سخنرانی استاندار محترم استان البرز جناب آقای دکتر شهبازی خاتمه یافت.

به مناسبت هفته دولت و با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ،‌ ۶ سالن مجهز سینمایی در اکومال کرج ، افتتاح گردید. به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ، به مناسبت هفته دولت ، با حضور عزیزالله شهبازی ، استاندار البرز ، حسین انتظامی، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ورئیس سازمان سینمایی سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و جعی دیگر از مسئولین استانی، مجتمع سینمایی اکومال کرج با ۶ سالن مجهز سینمایی افتتاح گردید. معاون وزیرفرهنگ وارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی سمعی و بصری در آئین بهره برداری از ۶ سالن سینمایی که به همت بخش خصوصی همزمان با هفته دولت برگزار شد،با بیان اینکه باید پیشگیری از آسیب های اجتماعی را به کمک حوزه های فرهنگی انجام دهیم، اظهار داشت:بیش از یک هزار شهر در کشور سینما ندارند. حسین انتظامی، در حاشیه این مراسم، گفت: اگر چه هفته دولت بهانه ای برای افتتاح پروژه ها و ارائه خدمات به مردم است اما وظیفه خود می‌دانم از زحمات تمامی افراد و دولتمردان تشکر کنم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *